Čo sa skrýva za logami jednotlivých značiek, ktoré vidíte takmer každý deň?

57868

Mnoho log obsahuje skrytý význam, o ktorom len málokto vie. Rôzne loga tvoria zaujímavé predmety a tiež obrázky, no dôležitou súčasťou sú aj farebné kombinácie. Pozrime sa teraz na niekoľko zaujímavých značiek a ich význam ukrývajúci sa v logu.

Peugeot

Keď bol Peugeot vytvorený, nemala značka nič spoločné s automobilmi. Značka sa totiž spočiatku špecializovala na oceľ. V tom čase sa logo leva používalo na vyjadrenie sily a ostrosti výrobkov, ktoré spoločnosť ponúkala.

Unilever

Vo vnútri loga gigantickej spoločnosti pre spotrebný tovar možno vidieť rôzne spôsoby, akými pracujú na zlepšení trvalo udržateľného života. Každá z 25 ikon predstavuje pre spoločnosť niečo dôležité. Napríklad vlasy reprezentujú krásu.

Škoda

Logo Škoda, ktoré dnes poznáme, bolo vytvorené v roku 1926. Predstavuje indiánsku čelenku s perím a šípkou, iní zas tvrdia, že ide o okrídlený šíp. Pôvod myšlienky je, ako vidíte, stále veľmi záhadný. Verí sa však, že logo je symbolom pokroku a pohybu do budúcnosti.

NBC

Farebné logo tejto populárnej americkej vysielacej spoločnosti je v skutočnosti abstraktným pávom. Pestrofarebný páv bol vytvorený v roku 1956, aby predstavoval vznik farebného programovania a dúfal, že povzbudí viac ľudí k nákupu farebných televíznych prijímačov.

Quiksilver

Logo Quiksilver bolo inšpirované drevorezbou japonského maliara Hokusaiho s názvom The Great Wave Off Kanagawa. Skladá sa z tajfúnu a hory Fuji, ktoré symbolizujú dokonalosť a autentickosť.

Roxy

Roxy je súčasťou značky Quiksilver, pričom ide o odevnú líniu určenú pre mladé ženy. Toto logo sa skladá z 2 zrkadlových log, ktoré spolu vytvárajú tvar srdca. Tvar srdca bol zvolený preto, aby dal značke ženský nádych.

Tostitos

Uprostred obľúbeného loga značky tortilla chip vidíme 2 ľudí, ktorí si užívajú Tostitos so salsou. Jeho cieľom je ukázať, ako tento druh jedla spája ľudí a spája ich aj preto, aby si užívali pekné chvíle.

Londýnske múzeum

Logo predstavuje geografickú oblasť Londýna v priebehu rokov, keď sa mesto postupne zväčšovalo.

Baskinove Robbins

Farby v známom logu zmrzlinového reťazca sa nezobrazujú iba náhodne. Časti písmen v ružovej farbe predstavujú 31 príchutí zmrzliny, ktorú značka ponúka. S hrdosťou ukazujú, že keď bola spoločnosť založená v roku 1953, bolo pre ňu zriedkavé mať toľko príchutí.

 

Zdroj

Foto: Brightside

Zuzana Kostelníková
Ahojte, volám sa Zuzana, keďže ešte študujem na vysokej škole, presnejšie na fakulte verejnej správy, tak mám aj dostatok voľného času. Ten venujem najmä vám - čitateľom a to tým, že sa vám snažím prinášať tie najzaujímavejšie a najaktuálnejšie informácie z celého sveta, ale aj z domova. Okrem písania mi môj voľný čas zaberá motorka, mám rada šport, šoférovanie a ako každá žena milujem nakupovanie.
Odoberať
Upozorniť na
Meno alebo prezývka
Nie je povinný
Pre správne fungovanie komentárov spracúvame cookies, prezývky a e-maily používateľov

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

3 Komentáre
Najhodnotnejšie
Najnovšie Najstaršie
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre
Lubo
7. novembra 2019 12:12

mne logo škody odjakživa pripominalo kohúta ? a myslím že to na ňu teraz aj sedí. Zbiera zbytky co ostanú po vw, audi a seate. Tie časy keď to bola top firma zaoberajúca sa od zbrojarstva cez metrologiu až po autá sú dávno preč. Súdruzi dokonali skazu perfektne.

kamil
15. septembra 2022 18:15

Není to okřídlený šíp. Je to indián, symbol byl použit na bednách kvůli exportu a místa určení.