Mnoho log obsahuje skrytý význam, o ktorom len málokto vie. Rôzne loga tvoria zaujímavé predmety a tiež obrázky, no dôležitou súčasťou sú aj farebné kombinácie. Pozrime sa teraz na niekoľko zaujímavých značiek a ich význam ukrývajúci sa v logu.

Peugeot

Keď bol Peugeot vytvorený, nemala značka nič spoločné s automobilmi. Značka sa totiž spočiatku špecializovala na oceľ. V tom čase sa logo leva používalo na vyjadrenie sily a ostrosti výrobkov, ktoré spoločnosť ponúkala.

Unilever

Vo vnútri loga gigantickej spoločnosti pre spotrebný tovar možno vidieť rôzne spôsoby, akými pracujú na zlepšení trvalo udržateľného života. Každá z 25 ikon predstavuje pre spoločnosť niečo dôležité. Napríklad vlasy reprezentujú krásu.

Škoda

Logo Škoda, ktoré dnes poznáme, bolo vytvorené v roku 1926. Predstavuje indiánsku čelenku s perím a šípkou, iní zas tvrdia, že ide o okrídlený šíp. Pôvod myšlienky je, ako vidíte, stále veľmi záhadný. Verí sa však, že logo je symbolom pokroku a pohybu do budúcnosti.

NBC

Farebné logo tejto populárnej americkej vysielacej spoločnosti je v skutočnosti abstraktným pávom. Pestrofarebný páv bol vytvorený v roku 1956, aby predstavoval vznik farebného programovania a dúfal, že povzbudí viac ľudí k nákupu farebných televíznych prijímačov.

Quiksilver

Logo Quiksilver bolo inšpirované drevorezbou japonského maliara Hokusaiho s názvom The Great Wave Off Kanagawa. Skladá sa z tajfúnu a hory Fuji, ktoré symbolizujú dokonalosť a autentickosť.

Roxy

Roxy je súčasťou značky Quiksilver, pričom ide o odevnú líniu určenú pre mladé ženy. Toto logo sa skladá z 2 zrkadlových log, ktoré spolu vytvárajú tvar srdca. Tvar srdca bol zvolený preto, aby dal značke ženský nádych.

Tostitos

Uprostred obľúbeného loga značky tortilla chip vidíme 2 ľudí, ktorí si užívajú Tostitos so salsou. Jeho cieľom je ukázať, ako tento druh jedla spája ľudí a spája ich aj preto, aby si užívali pekné chvíle.

Londýnske múzeum

Logo predstavuje geografickú oblasť Londýna v priebehu rokov, keď sa mesto postupne zväčšovalo.

Baskinove Robbins

Farby v známom logu zmrzlinového reťazca sa nezobrazujú iba náhodne. Časti písmen v ružovej farbe predstavujú 31 príchutí zmrzliny, ktorú značka ponúka. S hrdosťou ukazujú, že keď bola spoločnosť založená v roku 1953, bolo pre ňu zriedkavé mať toľko príchutí.

 

Zdroj

Foto: Brightside

2 KOMENTÁRE

  1. mne logo škody odjakživa pripominalo kohúta 😃 a myslím že to na ňu teraz aj sedí. Zbiera zbytky co ostanú po vw, audi a seate. Tie časy keď to bola top firma zaoberajúca sa od zbrojarstva cez metrologiu až po autá sú dávno preč. Súdruzi dokonali skazu perfektne.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.