Existuje mnoho ľudí, ktorí by radi vlastnili nejakého domáce miláčika a určite nie je na škodu týmto ľuďom pripomenúť, že si ho nemusia kupovať, ale môžu skúsiť adopciu.

Fotograf Amol Jadah a umelec Pranav Bhide spolu vytvorili silnú kampaň pre adopčné centrum v Bombaji, aby upozornili na to, že aj zvieratká v centrách si zaslúžia pozornosť a čakajú na niekoho, kto ich naplní láskou – a fungovala perfektne!

S použitím chytrého nasvietenia a orámovania sa podarilo vytvoriť portrét ako optickú ilúziu, ktorá zobrazuje 2 obrazy v jednom. Ich kampaň zožala veľký úspech a oproti minulému roku sa počet adopcií zvýšil o 150%.

Takto vyzerali spomínané plagáty:

, Geniálne optické ilúzie, ktoré slúžia ako kampaň na podporu adopcie zvierat
BoredPanda
, Geniálne optické ilúzie, ktoré slúžia ako kampaň na podporu adopcie zvierat
BoredPanda
, Geniálne optické ilúzie, ktoré slúžia ako kampaň na podporu adopcie zvierat
BoredPanda

zdroje: Behance | worldforall.co | amoljadhav.com (h/t: petapixel, dodo)

, Geniálne optické ilúzie, ktoré slúžia ako kampaň na podporu adopcie zvierat
Zaujímavý Svet - každý deň pre vás hľadáme zaujímavý obsah z rôznych oblastí od vedy 21. storočia po históriu

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.