Na sociálnej sieti Instagram používali tvorcovia obsahu vo veľkej miere funkciu Swipe-up odkazov, ktorá im umožnila presmerovať používateľov na webové stránky alebo internetové obchody. Od 30. augusta však táto funkcia prestane existovať

Čo nahradí Swipe-up odkazy? 

Používatelia sociálnej siete, ktorí mali prístup k odkazom Swipe-up, budú môcť používať odkazovacie nálepky. Oznámenie Instagramu o nových nálepkách spozorovala výskumníčka aplikácií Jane Manchun Wong. Spoločnosť tvrdí, že novú funkciu testuje od júna. Doteraz k nej malo prístup iba niekoľko používateľov a širšie zavedenie začne koncom tohto mesiaca. Podniky a tvorcovia, ktorí sú na platforme overení a majú primeraný počet sledovateľov, budú môcť túto funkciu využívať. 

„Link stickers“ budú mať oproti odkazom Swipe-up niekoľko výhod. Autori si budú môcť vybrať z rôznych štýlov, zmeniť veľkosť nálepiek a umiestniť ich kdekoľvek v príbehoch. Diváci budú tiež môcť reagovať a odpovedať na príbehy, ktoré budú mať tieto odkazovacie nálepky.  V príbehoch so Swipe-up odkazom to nebolo predtým možné. 

ZDROJ

foto: theverge

 

 

 

Lucia Gajdošová
Volám sa Lucia a som študentkou marketingu na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Popri štúdiu sa rada venujem foteniu, vytváraniu obsahu na sociálnych sieťach a spievaniu. Baví ma spoznávať nové miesta, športovať, nakupovať a neohrdnem ani seriálu na Netflixe, či dobrej knihe.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.