A máme tu ďalší diel zaujímavostí z celého sveta, v ktorom sa dozviete, koľko času zo svojho života strávia ľudia spánkom a tiež aj to, prečo používajú reštaurácie rýchleho občerstvenia žltú, červenú a oranžovú farbu.

 

,,Psychológia farieb sa v marketingu využíva už dlho. Napríklad červená je najpoužívanejšou farbou v reťazcoch rýchleho občerstvenia, tesne za ňou nasleduje žltá a oranžová. Žltá a oranžová sú farby, ktoré vyvolávajú u ľudí pocit hladu. Červená farba je spojená s emóciami a vášňou. Takže keď človek vidí červenú kombinovanú so žltou a oranžovou, dostane vášnivý hlad.“

,,Máte na prste diamantový prsteň? Ak áno, nájdite si chvíľu a prečítajte si niečo o nich. Diamant je bezpochyby vaším najstarším majetkom. Vedci dokázali, že diamanty triedy drahokamov boli vytvorené pred 1 miliónom až 3,5 miliardami rokov. Takže diamant na vašom prste môže byť takmer taký starý ako samotná Zem.“

 

Zdroje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Málo? Tak hor sa na predošlú časť!

 

Avatar
Volám sa Adam. som študent a zaujímam sa o dianie vo svete, vede, športe a ďalších odvetviach. Vo voľnom čase rád čítam knihy a cestujem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.