Známa sieť potravín Lidl sa rozhodla bojovať proti plytvaniu potravín. Vytvorila projekt, ktorý umožní Slovákom nákup škatúľ s lacným ovocím a zeleninou. Túto kampaň rozbehla najskôr susedná Česká republika. „V najbližších týždňoch plánujeme spustenie testu aj v rámci našich predajní,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca slovenského Lidla.

Zdroj: flickr

V Česku vyjde jedna papierová krabica 25 korún, čo je v prepočte 0,99 eura. Krabice obsahujú mix ovocia a zeleniny, ktoré už nie je možné predávať, pretože bolo poškodené ich balenie alebo vzhľad plodov nezodpovedá vizuálnym štandardom. „Zákazník si môže byť istý, že si kúpi iba kvalitné kusy,“ uviedol hovorca českej siete Tomáš Myler.

Každá krabica je iná a spoločnosť Lidl u nich garantuje váhu 3 kilogramy. Počet zľavnených krabíc závisí od situácie v predajniach a od poškodenia obalov. 

 

Vybrané české predajne Lidl testovali tento projekt proti plytvaniu potravín už v letných mesiacoch. Keďže sa projekt osvedčil, k dispozícii bude v Česku vo všetkých 283 predajniach.

Spoločnosť Lidl si od tejto kampane sľubuje záchranu 3800 ton ovocia a zeleniny

ZDROJ

 

Lucia Gajdošová
Volám sa Lucia a som študentkou marketingu na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Popri štúdiu sa rada venujem foteniu, vytváraniu obsahu na sociálnych sieťach a spievaniu. Baví ma spoznávať nové miesta, športovať, nakupovať a neohrdnem ani seriálu na Netflixe, či dobrej knihe.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.