Marketingový projekt, ktorý využil to, že ľudia sa radi bavia

219

piano_stairs_2_634x364

Jedna z najlepších možností, ako prinútiť ľudí robiť niečo robiť, je spraviť to formou hry. Presne týmto mottom sa riadila marketingová kampaň výstižne nazvaná – The Fun Theory. Snažili sa o to, aby ľudia využívali viac schody ako eskalátory a kvôli tomu premenili klasické schodisko na funkčné piano s klávesami. Počet ľudí, ktorí sa rozhodli pre schody po zmene vzrástol o 66%. Tiež nainštalovali odpadkový kôš, ktorý pri vhodení odpadu vydával zvuk akoby bol nekonečne hlboký. Ľudia začali odpadky do koša vhadzovať len preto, aby si vypočuli tento zvukový efekt.

zdroj

 

Zaujimavý Svet
Zaujímavý Svet - každý deň pre vás hľadáme zaujímavý obsah z rôznych oblastí od vedy 21. storočia po históriu. Zaujímame sa aj o zdravie a domácnosť. Pri našich článkoch používame overené zdroje a pri zdravotníckych témach dávame dôraz na vedecké štúdie.
Odoberať
Upozorniť na
Meno alebo prezývka
Nie je povinný
Pre správne fungovanie komentárov spracúvame cookies, prezývky a e-maily používateľov

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

0 Komentáre
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre