Niekoľko ironických „Black Friday“ reklám, pri ktorých si dvakrát rozmyslíte svoje nákupy

2975

Igor Dobrowolski navrhol niekoľko reklám pre obľúbený „Black friday“ alebo po slovensky Čierny piatok. Ľudia sa na tento deň, alebo niekoľko dní veľmi tešia najmä kvôli akciám na šaty i rôzny iný tovar. Avšak, treba si uvedomiť aj dôsledky svojho správania.

Fast fashion je termín, ktorý sa používa na opis rýchlo sa meniacich módnych trendov. Vidíte to ako niečo super, no z hľadiska ekológie to také super vôbec nie je. Nielenže sa móda rýchlo mení, ale rovnako rýchlo končí v koši, na skládkach vytvára hordy odpadu, ktoré znečisťujú našu planétu. Myslite trochu aj na ekológiu a posnažte sa planéte pomôcť a nie ju úplne zničiť. Druhé obývateľné územie zatiaľ nemáme. Nenakupujte bezhlavo.

Toto sú Igorove reklamy:

Len na výrobu tohto svetra bolo použitých až 3 000 litrov vody:

 

Zdroj

Foto: Boredpanda

Zuzana Kostelníková
Ahojte, volám sa Zuzana, keďže ešte študujem na vysokej škole, presnejšie na fakulte verejnej správy, tak mám aj dostatok voľného času. Ten venujem najmä vám - čitateľom a to tým, že sa vám snažím prinášať tie najzaujímavejšie a najaktuálnejšie informácie z celého sveta, ale aj z domova. Okrem písania mi môj voľný čas zaberá motorka, mám rada šport, šoférovanie a ako každá žena milujem nakupovanie.
Odoberať
Upozorniť na
Meno alebo prezývka
Nie je povinný
Pre správne fungovanie komentárov spracúvame cookies, prezývky a e-maily používateľov

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

0 Komentáre
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre