Veľkorysý zákazník v reštaurácii nechal každému pracovníkovi sprepitné vo výške 200 dolárov. Odôvodnil to tým, že Covid je proste nanič. 7 zamestnancov podniku Notchtop Bakery and Café v Estes Parku v Colorade sa tak mohlo tešiť zo štedrého daru. Zákazník David nechal na svojom stole sprepitné vo výške 1 400 dolárov a celkovo 1 420 dolárov, keďže platil aj za svoju objednávku.

Na Facebooku sa následne reštaurácia v mene svojich zamestnancov poďakovala: „Ďakujeme David za váš štedrý dar pre našich zamestnancov. Zasiahli ste tým veľa životov“. Ihneď sa ozvali ľudia, ktorí túto reštauráciu pravidelne navštevujú a napísali, že je to naozaj skvelý podnik so skvelou obsluhou, a preto si peniaze plne zaslúžia. Majiteľka sa vyjadrila, že tento dar nenechal jedno oko suché. Prišlo im to ako zadosťučinenie po roku trápenia sa v tejto dobe koronavírusu.

Mimoriadne to potešilo aj kuchárov, keďže na tých nikdy nikto nemyslí a peniaze vo forme sprepitného zväčša dostavajú iba čašníci alebo barmani. Všetci tak zostali v milom šoku. Nejde o veľký podnik, a preto sú radi za akékoľvek milé gesto. Prežívajú ťažké časy a sú teda veľmi vďační za pomoc a podporu dobrých ľudí i svojich štedrých zákazníkov.

Zdroj

Avatar
Ahojte, volám sa Zuzana, keďže ešte študujem na vysokej škole, presnejšie na fakulte verejnej správy, tak mám aj dostatok voľného času. Ten venujem najmä vám - čitateľom a to tým, že sa vám snažím prinášať tie najzaujímavejšie a najaktuálnejšie informácie z celého sveta, ale aj z domova. Okrem písania mi môj voľný čas zaberá motorka, mám rada šport, šoférovanie a ako každá žena milujem nakupovanie.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.