Tvorba kreatívnej reklamy nikdy nebola ľahká úloha, pretože chce to skutočne veľa fantázie a dobrého nápadu, aby tá ktorá reklama zaujala divákov. Sami to dobre poznáte keď sledujete skvelý film alebo obľúbený seriál a otravných reklám je vždy viac než dosť. Väčšina z nich vás vôbec nezaujíma. Preto majú reklamné agentúry neľahkú úlohu, ak chcú ľudí aspoň trochu zaujať. Dobrý marketing a s tým spojená reklama sú dnes skrátka základom úspechu.

Práve reklamná agentúra Ruf Lanz sa rozhodla použiť, ak nie revolučný, tak minimálne originálny postup pri navrhovaní reklamnej kampane pre svojich dvoch veľkých klientov – Welti-Furrer a ETH Foundation. Jednou zo služieb, ktorú spoločnosť Welti-Furrer poskytuje je dodávka umeleckých diel po celom svete. A práve reklamná kampaň, ktorú pre nich vyrobila Ruf Lanz, využíva k zaujatiu tváre slávnych maliarov z minulých rokov. Ide o to, že najznámejšie obrazy nosia práve ich „dvojníci“.

Vincent Van Gogh:

, Táto kreatívna reklamná agentúra využíva pri tvorbe reklám veľké osobnosti, aby divákov zaujala

Salvador Dali:

, Táto kreatívna reklamná agentúra využíva pri tvorbe reklám veľké osobnosti, aby divákov zaujala

Andy Warhol:

, Táto kreatívna reklamná agentúra využíva pri tvorbe reklám veľké osobnosti, aby divákov zaujala

Frida Kahlo:

, Táto kreatívna reklamná agentúra využíva pri tvorbe reklám veľké osobnosti, aby divákov zaujala

Nadácia ETH sa zas venuje rozvíjajúcim sa talentom, a preto ponúkajú zaujímavé príležitostí a štipendiá, ktoré povzbudzujú úspešných študentov zo Švajčiarska, no i z celého sveta, aby ukončili magisterské štúdium na ETH v Zürichu. S cieľom zvýšiť informovanosť o tomto programe navrhol Ruf Lanz sériu plagátov, na ktorých vyobrazil Alberta Einsteina. Plagáty tvrdia, že brilantné mysle by sa nemali rozptyľovať od štúdia žiadnymi brigádami. Ďalej dodáva, že pomoc so získaním vzdelania umožní šikovným študentom prírodovedných predmetov rozvíjať ich potenciál alebo možno nájsť nového Einsteina.

, Táto kreatívna reklamná agentúra využíva pri tvorbe reklám veľké osobnosti, aby divákov zaujala

, Táto kreatívna reklamná agentúra využíva pri tvorbe reklám veľké osobnosti, aby divákov zaujala

Nuž, stále platí, že koľko pohľadov toľko názorov. Ak už sa vám takéto reklamy páčia, alebo nie, tak treba uznať, že sú prinajmenšom originálne.

Zdroj

Foto: Boredpanda

Avatar
Ahojte, volám sa Zuzana, keďže ešte študujem na vysokej škole, presnejšie na fakulte verejnej správy, tak mám aj dostatok voľného času. Ten venujem najmä vám - čitateľom a to tým, že sa vám snažím prinášať tie najzaujímavejšie a najaktuálnejšie informácie z celého sveta, ale aj z domova. Okrem písania mi môj voľný čas zaberá motorka, mám rada šport, šoférovanie a ako každá žena milujem nakupovanie.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.