Značky menia svoje logá na čoraz jednoduchšie a ako sa páčia vám jednotlivé zmeny?

13057

Doba sa mení rýchlosťou blesku a aj rôzne firmy sa snažia prispôsobiť. Či už niekto chce alebo nie, pod pojmom moderné sa veľakrát skrýva časom niečo iné a značky tak musia prispôsobiť svoje logá, ktoré sú dôležité aj z hľadiska marketingu. V niektorých prípadoch však túžba po modernizácii končí dosť zle a ľuďom sa to veľmi nepáči. Zdá sa, že dnes majú spoločnosti čoraz jednoduchšie a menej zaujímavé loga, ako tomu bolo v minulosti. A ako sa vám však páčia jednotlivé zmeny však už posúďte každý sám.

Bored panda

Warner Bros

Gmail

Burger King

Pringles

Petco

BMW

Starbucks

Mountain Dew

Pepsi

Yves Saint Laurent

Yahoo!

Zdroj

Foto: Boredpanda

Zuzana Kostelníková
Ahojte, volám sa Zuzana, keďže ešte študujem na vysokej škole, presnejšie na fakulte verejnej správy, tak mám aj dostatok voľného času. Ten venujem najmä vám - čitateľom a to tým, že sa vám snažím prinášať tie najzaujímavejšie a najaktuálnejšie informácie z celého sveta, ale aj z domova. Okrem písania mi môj voľný čas zaberá motorka, mám rada šport, šoférovanie a ako každá žena milujem nakupovanie.
Odoberať
Upozorniť na
Meno alebo prezývka
Nie je povinný
Pre správne fungovanie komentárov spracúvame cookies, prezývky a e-maily používateľov

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

0 Komentáre
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre