Zopár zaujímavosti ku káve, ktoré ti zaručene rozšíria obzory #1166: akí ľudia majú tendenciu podávať lepšie pracovné výkony, viac si zarobiť a byť so svojou prácou spokojnejší a niečo o zreniciach

5880

V dnešnom dieli zaujímavostí sa dozviete, akí ľudia majú tendenciu podávať lepšie pracovné výkony, viac si zarobiť a byť so svojou prácou spokojnejší a tiež aj to, prečo spoločnosť Lamborghini nevytvára žiadne televízne reklamy.

 

,,Podľa vedcov „svedomití“ partneri vykonávajú viac domácich prác, prejavujú pragmatickejšie správanie, ktoré by ich manželia pravdepodobne napodobňovali, a podporujú spokojnejší život v domácnosti, čo všetko umožňuje ich manželovi / manželke, aby sa viac sústredil na prácu. Ako povedal jeden z výskumníkov: „Tieto výsledky ukazujú, že dispozičné vlastnosti osoby, s ktorou sa oženite, ovplyvňujú dôležité aspekty jej profesionálneho života.“

,,Štúdia zameraná na to, ako pornografia ovplyvňuje mužov, musela byť nečakane zrušená po tom, čo sa odborníkom nepodarilo nájsť žiadnych mladých mužov, ktorí by nesledovali porno. Pôvodne vedci z University of Montreal chceli porovnať správanie mužov, ktorí si prezerali sexuálne explicitný materiál, s tými, ktorí sa na také videá nikdy nepozerali.“

 

Zdroje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Málo? Tak hor sa na predošlú časť!

 

Adam Heindrichovsky
Volám sa Adam. som študent a zaujímam sa o dianie vo svete, vede, športe a ďalších odvetviach. Vo voľnom čase rád čítam knihy a cestujem.
Odoberať
Upozorniť na
Meno alebo prezývka
Nie je povinný
Pre správne fungovanie komentárov spracúvame cookies, prezývky a e-maily používateľov

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

0 Komentáre
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre