V dnešnom dieli zaujímavostí sa dozviete, akí ľudia majú tendenciu podávať lepšie pracovné výkony, viac si zarobiť a byť so svojou prácou spokojnejší a tiež aj to, prečo spoločnosť Lamborghini nevytvára žiadne televízne reklamy.

 

,,Podľa vedcov „svedomití“ partneri vykonávajú viac domácich prác, prejavujú pragmatickejšie správanie, ktoré by ich manželia pravdepodobne napodobňovali, a podporujú spokojnejší život v domácnosti, čo všetko umožňuje ich manželovi / manželke, aby sa viac sústredil na prácu. Ako povedal jeden z výskumníkov: „Tieto výsledky ukazujú, že dispozičné vlastnosti osoby, s ktorou sa oženite, ovplyvňujú dôležité aspekty jej profesionálneho života.“

,,Štúdia zameraná na to, ako pornografia ovplyvňuje mužov, musela byť nečakane zrušená po tom, čo sa odborníkom nepodarilo nájsť žiadnych mladých mužov, ktorí by nesledovali porno. Pôvodne vedci z University of Montreal chceli porovnať správanie mužov, ktorí si prezerali sexuálne explicitný materiál, s tými, ktorí sa na také videá nikdy nepozerali.“

 

Zdroje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Málo? Tak hor sa na predošlú časť!

 

Avatar
Volám sa Adam. som študent a zaujímam sa o dianie vo svete, vede, športe a ďalších odvetviach. Vo voľnom čase rád čítam knihy a cestujem.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.